Fall: “Under the Trees”

Geplaatst: 22 oktober 2013 in Algemeen, Foto's algemeen, Natuur, West Friesland

Met het prachtige weer van vandaag zijn we even door het park gaan lopen. Mijn camera had ik uiteraard mee, maar liep me suf te denken hoe ik de mooie herfstkleuren nu in beeld kon brengen. Uiteraard kan ik alle blaadjes op de grond wel fotograferen, maar daar is de lol ook snel vanaf. Ineens schoot mij het idee te binnen om ze eens van onder, langs de boomstam, omhoog te fotograferen. Hieronder een paar voorbeelden en op Flickr staat de rest.

1-4 [1280x768]

1-2 [1280x768]

Geef een reactie

