Light Painting

Geplaatst: 11 september 2013 in Algemeen, Foto bewerkingen, Uncategorized

Zo….eindelijk weer eens een leuke serie foto’s gemaakt die de moeite zijn om een berichtje voor te maken hier op mijn blog. Beetje stil geweest aan mijn zijde wat betreft de fotografie in het algemeen, maar als je dan eenmaal weer leuke ideeën hebt om uit te werken komt de rest vanzelf.
Deze serie heb ik afgelopen weekend op zolder gemaakt. Geen 1 foto is hetzelfde en ook nooit meer na te maken als je dat zou willen. Light Painting is wat dat betreft echt goed mikken en geluk hebben met het eindresultaat. Nu was de basis al eerder gelegd, maar met wat attributen erbij ziet het er toch wat meer aangekleed uit. Hieronder treffen jullie een aantal resultaten aan en de rest zet ik op Flickr.

Jeroen 001

Jeroen 005

Jeroen 007

reacties
  1. Lidy schreef:

    Prachtig zo kleurrijk en scherp. Klasse!

  2. […] prikken, ik had gehoopt heel wat foto’s te kunnen maken van het licht schilderen met Jeroen die er al hele gave dingen mee gedaan heeft. Maar helaas het ballonnen prikken wilde niet helemaal […]

  3. Yvonne Vergouwe schreef:

    Wat je al niet met Smarties en een lolly kunt doen, prachtig werk.

    Groetjes Von

Geef een reactie

