Popkoor Cantabilé “Past to Present”

Geplaatst: 6 juni 2013 in Algemeen, Foto's algemeen, Optreden, Portret fotografie, Verslagen evenementen, West Friesland

Ter gelegenheid van het 20 jarig jubileum gaf Popkoor Cantabilé een optreden in Sporthal de Klamp. De titel was “Past to Present” en dat kwam zeker tot zijn recht tijdens het 2,5 uur durende optreden. Er kwamen nummers voorbij vanuit 1993 tot heden en allemaal even mooi gezongen. In eerste instantie kon ik mij er niet echt een goede voorstelling van maken hoe men het geheel zou gaan brengen, maar ik was zeer blij verrast met de muziek keuze en uitvoering!
Voor deze avond was ik gevraagd de foto’s te maken van het koor en de muzikanten. Uiteraard kun je een heleboel foto’s maken in de tijd die ik er voor had, maar onder deze omstandigheden is dat toch altijd een uitdaging. Om die reden ben ik ook veel in de weer geweest met camera instellingen en verschillende objectieven om tot een mooi resultaat te komen waarin zang, licht en muzikanten goed op de gevoelige plaat zouden komen.
Aan het eind van de avond stond de teller op ruim 600 plaatjes! Na veel wikken en wegen is er een selectie overgebleven van 119 foto’s die de hele avond goed weergeven. Hieronder vinden jullie alvast 4 foto’s en de rest volgt zeer snel. Ondertussen staan alle foto’s op mijn facebook pagina.

Foto’s nabestellen kan nu HIER.

Jeroen 075 [800x600]

Jeroen 0100 [800x600]<a

reacties
  1. luuf schreef:

    Leuke sfeer foto’s, het blijft altijd een beetje puzzelen met het licht voor – achter – en boven de mensen. Omdat ze niet helemaal stil staan als je afdrukt hou je hierdoor altijd “beweging” in je foto’s
    Groetjes luuf.

  2. Brigit schreef:

    Hoi Jeroen, nogmaals bedankt voor je mooie foto’s.Ik blijf er van genieten. Heb er nu een aantal besteld, maar kan zomaar zo wezen dat ik nog meer ga bestellen. Tot wanneer kan dit? Groetjes Brigit

    • jeroenkreijt schreef:

      Hoi Brigit,

      Bedankt voor je compliment! Ik vond het ook erg leuk om te doen en heb genoten van de voorstelling.
      Vooralsnog staan de foto’s er voor 6 maanden op geloof ik. Kortom nog tijd genoeg 🙂 Na die tijd
      kan ik ze er gewoon nogmaals op zetten als daar vraag naar is en kan men nog bestellen.

Geef een reactie

