Zwaartekracht……??

Geplaatst: 2 januari 2013 in Algemeen, Foto bewerkingen, Kids

Hierbij weer een nieuw berichtje met weer eens wat nieuwe foto’s. De laatste tijd ben ik vooral bezig met creatieve fotografie zoals de “banaan” foto of het tekenen met licht. Nu dus weer tijd voor eens wat anders. Dit onderwerp ben ik ook via Photoextremist te weet gekomen en dit is vooral een behoorlijke bewerk klus om de foto goed te laten uitkomen. Hieronder treffen jullie de eerste 3 resultaten en hopelijk volgen er binnenkort nog meer.

Jeroen 001

Jeroen 002

Jeroen 003

reacties
  1. Lidy schreef:

    Onwijs leuk Jeroen. Ik moet wel lachen om de jongste die z’n hand ophoudt. Ik ga gelijk kijken op Photoextrmist. Je houdt me zo wel bij de les. Bedankt.

Geef een reactie

