Oostvaardersplassen met een Ecokar

Geplaatst: 26 oktober 2012 in Algemeen, Dieren, Foto's algemeen, Natuur, Verslagen evenementen

Afgelopen zaterdag zijn we met een klein gezelschap naar de Oostvaardersplassen geweest. Hier zijn we, onder begeleiding van een gids, met een ecokar het gebied in geweest. Dit gebied is niet toegankelijk voor publiek, maar alleen te bezichtigen met een gids. Na een kort ritje kwamen we het eerste hert al tegen die lekker lag te luieren achter wat bosjes. Na nog verder het gebied in gegaan te zijn kwamen we er veel meer tegen en ook in behoorlijk grote groepen. De meeste dieren zaten wel wat verder weg, maar ze lieten zich goed fotograferen. Gelukkig had ik ook een goede telelens tot mijn beschikking 🙂 Onderweg zijn we nog even gestopt voor een opwarmertje en de benen strekken om daarna nog langs een aantal runderen en konikpaarden te rijden. Al met al een zeer geslaagd middagje natuur ervaren! Hieronder treffen jullie een aantal van mijn foto’s en de rest heb ik op facebook geplaatst.

reacties
  1. Elly van Veen schreef:

    Hoi Jeroen

    de foto’s zijn mooi geworden, het verschil met een 600 mm en mijn bescheiden 200mm is me nu wel duidelijk. Het was een prachtige middag en ik denk dat een hoop foto’s op elkaar lijken, we hadden allemaal dezelfde modellen..

Geef een reactie

