Engelse drop (maar dan anders…….)

Geplaatst: 24 juli 2012 in Algemeen, Foto bewerkingen, Macro foto's
Tags:, , , , ,

Na wat druppels gefotografeerd te hebben was het tijd om toch nog eens “splash” foto’s te maken. Afgelopen seizoen hebben we dit een avondje met de fotoclub gedaan en dat was een groot succes. Toen hebben we fruit gefotografeerd en dit idee kwam onlangs in me op gezien het feit dat Engelse drop toch wel 1 van mijn favorieten is qua snoepgoed EN ze een prachtig fel kleurtje hebben. Helaas moest ik vroegtijdig stoppen met deze foto’s maken……….drop was erg nat dus het water werd vrij snel te troebel en de rest van  het “testmateriaal” had ik ondertussen opgegeten! 🙂 Hieronder een 3 tal foto’s die ik (van de ruim 100 stuks) toch het mooiste vond.

 

reacties
  1. Elly van Veen schreef:

    wat leuk, met deze drop, en nat zijn ze ook vast lekker,

Geef een reactie

