Archief voor 4 november 2011

In aanloop op onze clubavond van vanavond, hierbij alvast een 2 tal foto’s die buiten de selectie zijn  gevallen voor ons doorlopende thema van dit seizoen: West Friesland. Dit thema is al een aantal maal in verschillende facetten aan bod geweest binnen de foto club, maar we kunnen er geen genoeg van krijgen!

Dit jaar wilde ik  met mijn foto’s de nadruk gaan leggen op de weidsheid en uitgestrektheid van West Friesland. Dit dan vast gelegd op een aantal plaatsen binnen de regio. Ik ben begonnen bij de meest zuidelijke punt van West Friesland: omgeving van Oudendijk. Dit lintdorp ligt namelijk op en aan de West Friese omringdijk wat het markante kenmerk is van West Friesland. Op deze locatie heb ik een aantal foto’s gemaakt en 2 ervan zijn dus onderstaand toegevoegd aan dit bericht. Later deze week zullen de foto’s ook te zien zijn op onze Website en graag nodig ik jullie dan ook uit om de foto’s daar even te bekijken. Op die manier krijgt iedereen een leuke indruk van West Friesland EN hoe wij daar als club leden op verschillende manieren mee omgaan in de foto’s.