Middagje ZuiderZee Museum

Geplaatst: 19 oktober 2011 in Algemeen, Foto's algemeen, Kids, Verslagen evenementen

Afgelopen zondag zijn we weer s naar het ZuiderZee Museum geweest. Het was prachtig weer, wel wat fris, maar al met al een geslaagde middag. Zo dachten er trouwens meer mensen over want er was nog behoorlijk wat volk daar te vinden.

Uiteraard had ik mijn camera mee met mijn nieuwe “glaswerk” en kon me daar heerlijk mee uitleven. Veel te zien en ook veel te fotograferen. De kids vinden het vooral leuk om dingen te doen want die “oude meuk” aan huisjes zegt ze nog niet zo heel veel. Dus ze mochten onder andere zelf een springtouw draaien. Hieronder treffen jullie een paar opnames en op deze link staan er nog meer.

reacties
  1. JBB schreef:

    Hey Jeroen, mooie serie of Facebook ook, fijn stukje glaswerk hè 🙂 En het wordt eigenlijk hoog tijd dat ik daar ook weer eens heen ga, het gaat bijna dicht voor de winter maar als wandelpark vind ik het ook erg leuk, lekker rustig meestal 🙂
    Groetjes, Joke

Geef een reactie

