Eindelijk keuze gemaakt!!!!

Geplaatst: 14 oktober 2011 in Uncategorized

Na veel wikken en wegen, en portemonnee in de gaten houden, gister eindelijk de knoop doorgehakt en een nieuw objectief besteld!! De keuze is uiteindelijk geworden de 100-400mm van Canon. Top objectief, maar had ook niet anders verwacht. Ik had er al een paar keer mee mogen uitproberen en nu is het eindelijk zover dat hij ook in mijn foto tas zit.

Vanmiddag meteen even naar het Streekbos gecrost om hem uit te proberen en hieronder heb ik een paar foto’s erbij gezet. Wat dit objectief zo bijzonder maakt is dat beide foto’s op 400mm “gewoon” uit de hand geschoten zijn. Dit resultaat boekte ik helaas niet eens met zijn voorganger. Ik ga hier nog heel veel plezier van beleven en jullie zullen nog een heleboel resultaten van dit objectief mogen aanschouwen.

 

 

 

reacties
  1. JBB schreef:

    Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe speeltje en uit ervaring weet ik dat je daar geen spijt van gaat krijgen! Laat ook maar eens los op vliegende vogels, ff oefenen en dan lukt dat ook. In 2006 had ik het jou welbekende 70-300 objectief mee Down Under, geen enkele van die mooie roofvogels in de vlucht gelukt. Vorig jaar de 100-400 mee en jawel zeker 75% gewoon gelukt 🙂
    Overigens is het bij mindere lichtomstandigheden zoals in het AWD eigenlijk wel aan te raden om een monopod te gebruiken, doe ik ook zelden maar het is wel beter voor je resultaten. Overigens mezelf op een Cactus V5 triggersetje getrakteerd, ik weet nu zeker dat ik er veel meer mee ga doen en dan zijn de extra mogelijkheden erg fijn!

    Groetjes, Joke

  2. luuf schreef:

    mooie foto’s jeroen, succes met je nieuwe aankoop !!

Geef een reactie

