Weblog van Jeroen Kreijt

Geplaatst: 29 september 2011 in Algemeen, Clubuitjes, Foto bewerkingen, Verslagen evenementen

Vandaag, 29 september, maar eens wat tijd gestoken in het opstarten van mijn eigen blog.

Ik wil dit blog  gaan gebruiken om mijn foto’s voor een breder publiek zichtbaar te maken.

In de nabije toekomst kun je hier verslagen en foto’s vinden van evenementen in de ruimste zin van het woord.

Ook foto’s van clubuitjes en andere interessante zaken zullen hier aan bod komen.

Iedereen is welkom om zijn of haar commentaar achter te laten en uiteraard hoop ik veel bezoekers hier te mogen ontvangen!

Mijn dank gaat uit naar Joke Beers-Blom voor de assistentie bij de opzet van dit blog!!!

reacties
  1. Mr WordPress schreef:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. Hé Jeroen,

    Bij toeval kwam ik je blog tegen via het Clack Click blog.
    Leuk! Ik ga je volgen hoor 🙂

  3. JBB schreef:

    Jeroen, ik ga bijna blozen 🙂

  4. JBB schreef:

    Mooi dat ik je iets heb bij kunnen brengen 😉 Werk op mijn eigen blog al sinds feb. 2010 met wordpress en heb een paar blogjes aangemaakt voor de clubs, moet toch zoet blijven maar heb nieuwe uitdaging …. 🙂
    Gaat helemaal lukken met dat blog van jou!
    Tot zondag!

  5. JBB schreef:

    Ow ja, ’t is leuk om anderen aan te steken met iets dat je zelf erg leuk vindt 🙂

  6. Pas maar op dat het geen virus wordt 🙂

Geef een reactie

